Waar creativiteit en techniek samenkomen

BVH Display

Waar creativiteit en techniek samenkomen

Weleens een Levi’s store, Hunkemöller, Aldi of Intratuin binnengewandeld? Grote kans dat de winkelpresentatie ontwikkeld én geproduceerd is door BVH Display. Het bedrijf heeft een nuchter Achterhoeks karakter, maar met een service van concept tot aan implementatie weten ze ook de internationale retailmarkt in te pakken.

Het veelzijdige reclameproductiebedrijf bevindt zich in Lichtenvoorde. Voor de meest uiteenlopende merken en branches ontwikkelt BVH Display presentatiemateriaal zoals displays, binnen- en buitensigning, maar ook volledige winkelformules. Dat vraagt om een organisatie met veel verschillende expertises. Accountmanagers, marketingspecialisten, financiële administratie, designers, machineoperators en monteurs. Het is een greep uit de functies van medewerkers die bijdragen aan het verbeelden van de huisstijl van een merk. “Hier komen creativiteit en techniek samen”, legt Marc van der Ley, Marketing & Sales manager van BVH Display, uit. “Iedere schakel in het bedrijf is onmisbaar.” Ontwerpen worden gemaakt in een eigen dtp-studio, vervolgens geproduceerd in de werkplaats én het eindproduct wordt gemonteerd op locatie. “Omdat we het belangrijk vinden dat het eindproduct staat zoals wij adviseren, sturen we onze eigen monteurs mee op pad. Ook als dat in Zweden, Duitsland of het Verenigd Koninkrijk is.”

Iedere schakel in het bedrijf is onmisbaar

Marc van der Ley, Marketing & Sales manager van BVH Display

Achterhoekse nuchterheid

Het familiebedrijf bestaat al meer dan 40 jaar en is vanuit huis begonnen. Inmiddels is BVH Display uitgegroeid tot een succesvolle organisatie met meer dan 40 vaste medewerkers en opdrachtgevers in wel zes verschillende landen. “Eigenlijk voelt iedereen die er werkt als familie. We streven naar een platte organisatie en door onze Achterhoekse nuchterheid durven we tegen elkaar te zeggen waar het op staat”, vertelt Marc. Deze ‘afspraak-is-afspraak’ mentaliteit betekent dat iedereen er meteen de schouders onder zet, als het moet. Maar er is ook tijd om af en toe te ouwehoeren. De jaarlijkse zomer-BBQ, sportactiviteiten en bedrijfsfeesten dragen bij aan een fijne teamspirit. Ook buiten de werkvloer weten collega’s elkaar te vinden, zoals eens per jaar op de Zwarte Cross. Met een bedrijf dat op steenworp afstand van dit grootste Achterhoeks evenement ligt, is niet gaan geen optie.

Een plek voor ontwikkeling

De kans krijgen om iets te maken wat nog niet bestaat. Dat is iets wat veel medewerkers bij BVH Display koesteren. Marc: “Opdrachtgevers hebben soms geen idee wat ze willen. We hebben dan veel vrijheid om een mooi product te ontwikkelen. We nemen ze mee in ons avontuur, zolang het maar binnen de huisstijl past.” In dat avontuur is er ook ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Wanneer iemand een volgende stap wil maken of zichzelf wil verbeteren in zijn/haar expertise, wordt er samen gekeken naar het beste compromis. De diversiteit aan functies én de vrijheid om je behoeften uit te spreken maken dat zo’n wens snel vervuld kan worden. “We begrijpen dat behoeften veranderen, dus we groeien graag mee.”, vertelt Marc.

Uniek

Iedere productontwikkeling heeft een eigen karakter, want elke opdracht is weer anders. De veelzijdigheid van zo’n opdracht brengt veel voordelen met zich mee. Zo moet je snel schakelen, is geen dag hetzelfde en komt al die kennis en kunde over creativiteit en techniek samen in een uniek eindproduct. Dat eindproduct vind je terug in de gevel van een kantoorpand, de productpresentatie van de beste sportmerken op de winkelvloer of in een nieuwe interieurstyling van de plaatselijke bank. Marc: “Bij BVH Display zijn we trots op wat we maken, net zoals we trots zijn dat we dit allemaal in de Achterhoek creëren.”

Magazine

Een greep uit ons magazine

Terug naar boven